Summa sidvisningar

fredag 13 november 2009

Svampplockning

Jag har nu kommit efter ganska ordentligt på bloggen, men jag ska försöka att ta ikapp detta och komma igång med bloggandet igen. Sist jag skrev var efter Tuve-cupen vecka 34.

Vecka 35
Skolan drog igång vecka 34 och dessa första veckor var det hyfsat lugnt kom-igång-tempo. Det kändes helt okej att börja igen och man kom snabbt in i sina gamla roller i klassen. Denna vecka hann jag även med att spela två kvällstävlingar. Jag kände att jag ville passa på och spela så mycket ute som möjligt innan det blev för kallt! På måndagen var det kvällstävling i Tuve och där gick jag 33-35 och på onsdagen spelade jag på Göteborg. Hade knappt tränat in så därför blev jag riktigt överraskad när jag gick 35 första varvet. Tycker det är rätt svårt att gå under 36 där. Andra varvet blev det 42, men jag var riktigt nöjd med den kvällstävlingen. På torsdagen var det sminkparty hos Annelie och man fick testa en massa produkter från Mary Kay. Det var kul, men när hon berättade vad sakerna kostade kände jag att jag bleknade och jag lyckades komma undan med att endast beställa en liten handkräm. Helgen denna vecka tillbringades i Värmland där vi länsade svampskogen på kantareller. Detta var mitt bästa kantarellår so far.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar