Summa sidvisningar

torsdag 4 juni 2009

Snorar

4 veckor och 2 dagar klarade jag av på vårdcentralen innan jag blev smittad av alla förkylda patienter. Började känna mig hängig redan i tisdags och igår vaknade jag med feber, förkylning och huvudvärk. Ringde och sjukskrev mig och tillbringade halva dagen i sängen. Är fortfarande risig, men hoppas kunna jobba igen i morgon. Jag vill inte missa för många dagar på praktiken. Och jag visste väl att jag skulle bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång med löpningen. Men nu måste jag vänta tills jag är riktigt frisk innan jag kör igång igen så jag inte får endokardit som vi har läst om på anatomin.

Har planerat in en golftävling på betong på söndag. Det är DM som i år går på Askims betong och jag behöver all betongträning jag kan få så det ska bli roligt. Bara jag blir frisk för jag kommer att behöva hela lördagen till att träna. Skulle även vilja åka ut i morgon kväll och träna lite med Pontan. Han har bra koll när det gäller betong. I lördags var vi i Kungälv och tränade på eb:n igen. Det gick mycket bättre den här gången. Fick bra koll på banorna och vilka bollar jag skulle ha och hann även gå tre varv som blev 29-22-25. Var väldigt nöjd med 22-varvet då jag spikade 14 banor i rad.

I söndags var åkte vi till Varberg för att fira Petite Maman. Stannade på Kungsmässan på vägen och jag köpte en löparklocka och värmepåsar på ClasOhlson och ett par träningsbyxor på InterSport. Pontan shoppade också loss för en gångs skull och brände hela sitt presentkort på InterSport. Kom nästan en timme för sent till Varberg. Vädret var kanon så vi satt i trädgården nästan hela dagen och grillade, drack vin och spelade spel. Vi körde alla mot pappa på När och fjärran men lyckades inte slå honom ändå.


1 kommentar: