Summa sidvisningar

söndag 29 augusti 2010

Vecka 24

På måndagen mådde jag fortfarande dåligt efter helgens magattacker. Jag hade dock mycket att göra så det var bara att släpa sig till jobbet. På lunchen var jag, Ponta och pappa på ett möte på Nordea och försökte få lånelöfte vilket vi fick! På kvällen var det visning på ett hus i Kikås som vi hade spanat in. Huset var ett litet suteränghus på cirka 80 kvadrat, ganska lagom stort för oss. Huset var inte superfint inuti, men helt okej, så vi bestämde oss för att vara med och bjuda på det.

På fredagen var det dags för min första after work med läkarsekreterarna. Vi gick till Bryggeriet och satt på deras uteservering för det var soligt och fint. Jag åt en väldigt god skaldjurssallad och tog ett par öl. Det var trevligt att göra något utanför jobbet, men fredagar är inte min piggaste dag så det blev ganska tidig hemgång. På kvällen drog budgivningen äntligen igång. Det visade sig att det stod mellan oss och ett äldre par. Vi bjöd lite om varandra och det hela fick fortsätta på lördagen.


På lördagen blev det en tripp till Ullared. Även Linda, Lars, Jonas, Anton och Jenny var på Ullared och handlade denna dag så vi sammanstrålade och tog en fika ihop. Det pågick inspelningar till programmet om Ullared så det finns en viss möjlighet att man kom med på ett hörn. Får väl kolla in det programmet till hösten. Jag och Ponta hittade mycket bra i Ullared, men när vi satt och fikade så var det någon som råkade ta våran vagn! Åh, så irriterande! Vi gick till receptionen och anmälde vagnen försvunnen för nu har de infört nummer på alla vagnar. Vi väntade ett tag, men skulle just gå och hämta en ny vagn och börja om när Lars ringde och meddelade att han hade hittat vagnen. Det var nog någon som hade tagit fel och sedan bara lämnat vagnen någonstans. Skönt att vi fick tillbaka den i alla fall. Efter Ullared åkte vi förbi mor och far och tog en fika där. Budgivningen fortlöpte under lördagen men blev inte klar nu heller.

På söndagen åkte jag och Ponta ut till Askim och tränade lite på betongbanorna. På eftermiddagen kom mamma och pappa på besök och vi tog en tur till Liseberg för att gå på Evert Taubemuséet. Efteråt gick vi till Picasso och åt tapas. Mycket gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar