Summa sidvisningar

söndag 23 januari 2011

Vecka 48

Den här veckan jobbade jag mina sista två dagar på avdelning 232. Britt-Marie hade varit så gullig och köpt en present till mig som låg och väntade på mitt skrivbord sista dagen. Det var två jättesöta små tomtar som var salt- och pepparkar. Det kändes lite vemodigt att lämna avdelningen, men också kul att komma tillbaks till mina kompisar i paviljongen och där var det verkligen mycket att göra.

Den här veckan blev det två styrketräningspass på Aktiv och en kvällstävling ute i Askim. Det var slutspel den här gången. Jag inledde med två bra varv, 24 och 25, men sista varvet tappade jag allt och gick 30. Det blev bara en femteplats för mig på detta slutspel.

På lördagen var jag och Pontus ute på en shoppingrunda på Frölunda Torg. Vi hann också med lite träning i Askim. Gick två varv som blev 26 och 26. På kvällen var det dags för det årliga glöggpartyt hos Annelie. Det var första gången som Pontus har kunnat följa med på glöggpartyt så det var trevligt. Vi fick prova flera olika glöggar och den godaste tyckte jag var en vit glögg. Det serverades även många goda kakor.

Även söndagen var jag och Ponta ute på shoppingtur. Den här gången blev det Freeport. Jag köpte en julklapp till mig själv, ett par jättesnygga vinterkängor från Cat. På kvällen åkte vi hem till Annelie och åt thaimat och såg på ”derbyt” mellan HV71 och Frölunda. Matchen gick precis som den skulle nämligen HV-vinst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar