Summa sidvisningar

torsdag 6 januari 2011

Hustitt och julfest

Vecka 46

Den här veckan gick bättre på jobbet, ingen sjukfrånvaro. Jag har börjat gilla att vara på avdelningen nu när jag snart ska sluta där. Tycker arbetsuppgifterna är roligare och lite mer varierade. Däremot kan det vara lite stressigt ibland, men i gengäld så har man ibland lugna dagar så det är ju både positivt och negativt. I december ska jag ner till paviljongen igen och skriva för mottagningen. På måndagen denna vecka var jag och Ponta och tittade på ett hus i Solängen, Mölndal. Det var ett pyttelitet radhus som var en bostadsrätt. Egentligen var den lite för dyr, men eftersom den hade legat ute länge tänkte vi att vi kanske kunde lägga ett skambud. Huset var fint, men trappan var sliten och det behövde tapetseras om. Vi vill ju gärna bo i området, men det känns osäkert om säljaren skulle acceptera något lägre än utgångsbudet.

På onsdagen var det kvällstävling i Askim och det gick riktigt dåligt för mig: 29-29-33.

På torsdagen var jag på ett jättelångt och tråkigt möte på jobbet som handlade om utveckling av ELVIS. Efter jobbet var jag och tränade på sjukgymnastiken.

På fredagen hade vi lite julfest på golfen. Vi började med att invigningsspela på de nya mosbanorna som står färdiga nu. Det var rätt kallt så vi spelade bara 6 banor, men det var kul att testa på dem. Sedan hade vi beställt jättegod mat från en cateringfilma så det blev middag och därefter en frågesportstävling.


Linda, Reine och jag står och väntar på att gå ut och spela


Minigolfspel i 0-gradigt väder


På lördagen var jag och Ponta och tränade i Askimshallen. Det gick hyfsat för mig. Gick tre varv som blev 27, 26 och 24.

På söndagen hade vi ringt till mäklaren och bett att få titta på huset en gång till eftersom det varit så mörkt första gången vi var där. Det kunde vara bra att se det i dagsljus tänkte vi. Vi kände båda två att vi gillade huset och kommer nog att lägga ett bud på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar