Summa sidvisningar

lördag 25 april 2009

Där fick du, käringajävel!

Lyckades typ sova bort huvudvärken. Kan ana något, men det är definitivt ingen självmordshuvudvärk idag - skönt! Var precis nere i Mölndals centrum (denna metropol) och skulle in på Willys och köpa en fantastisk microrätt som jag ska avnjuta så fort micron plingar och när ska betala så är kön lika lång som halva affären. Ställer mig tålmodigt och väntar varpå en tant bakom mig säger: De måste öppna en till kassa! Vilket de också gör. Är det något som jag HATAR så är det ostrukturerade köer. Blä! Nu börjar alla gå till varsin kassa och då kommer dilemmat: Vilken kö ska jag välja? Jag vet ju att vilken jag än väljer så kommer det att vara kön med problematik. Det kommer att finnas en vara hos någon av kunderna framför som inte går att scanna och så kommer kassörskan att lyfta luren och ringa någon på lagret och jag kommer att stå där med lång näsa och bli argare och argare. Medan jag står i där i valet och kvalet vandrar kärringen bakom helt sonika förbi och ställer sig i den högra kön som är kortare. GAh! Har lust att slita tag i hennes röda tröja och kasta ner henne i en frysbox, men jag hejdar mig och står kvar i kön. Snacka om att jag blir nöjd när det blir krångel i hennes kö och jag glider förbi och betalar mina varor medan hon står kvar och stampar av ilska. Hade velat göra lång näsa åt henne när jag går ut men jag nöjer mig med ett litet tyst maaap-maaap, moahahahahaha. Där fick du, kärringajävel!

En nöjd Nallissa

1 kommentar:

  1. Haha, rätt åt kärringajäveln! Hatar när folk tränger sig *arg*

    SvaraRadera