Summa sidvisningar

fredag 24 april 2009

Självmordshuvudvärk

Natten gick hyfsat, fick nog ihop 7 timmar i alla fall och jag vaknade utan huvudvärk för första gången på 5 dagar. Skönt! Tog cykeln till skolan och det var väldigt fint väder. Dagen började med Organisation som måste vara det tråkigaste ämnet någon kan komma på. Marianne gick igenom hur man ska skriva en LIA-rapport. Jag som trodde att praktiken skulle bli en period utan skolarbete - så fel jag hade! Den här rapporten ska vara ännu mer omfattande än det temaarbete jag gjorde på en vecka tillsammans med tre andra personer. Kul... Efter lunch kom huvudvärken smygande igen. Gaaah! Vi fick feedback av alla lärarna på temaarbetet och det gick ganska bra. Fick mycket positiv kritik och en del negativ också, men man lär sig av det. Åkte till gofen efter skolan och det var nog ingen bra idé för huvudvärken har bara blivit värre och värre. Ska gå och lägga mig snart och försöka sova. Hoppas den är borta i morgon när jag vaknar.

En trött Nallissa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar