Summa sidvisningar

onsdag 22 april 2009

Usch!

Usch, säger jag bara! Har mått dåligt nu i flera dagar och det är såå påfrestande. Har haft ont i magen och huvudvärk och en konstant trötthet och så min nya åkomma - ryggvärken. Undrar om allt det här beror på stress, nu när vi är inne på slutspurten i skolan eller om man lider av någon allvarlig sjukdom elleri bara är en överkänslig människa. Gick och la mig vid 22.30 igår och somnade kanske 23.15 sådär. Vaknade 3.15 och hade ont i magen. Sen låg jag och vred mig tills klockan ringde 6.30. Mådde fortfarande skit, men tänkte ändå gå till skolan eftersom jag skulle redovisa mitt temaarbete om njurcancer idag och jag hade förberett mig för det. Men kände verkligen att jag inte pallade. Gick upp och åt frulle och gick och la mig igen (med dåligt samvete). Har mått skit hela dagen, men nu är det i alla fall kväll och jag ska göra ett nytt försök att få lite sömn. Hoppas jag kan gå till skolan i morgon och att jag får redovisa trots att jag skulle ha gjort det idag. Vill ändå få det gjort nu när jag har förberett mig.

En bitter Nallissa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar