Summa sidvisningar

torsdag 23 april 2009

Redovisning avklarad

Vaknade 6.25 och blev ganska förvånad eftersom jag inte hade vaknat på hela natten vilket är ovanligt - men skönt! Hade fått typ 7 timmars sömn så jag kände mig nästan som en normal människa men kände direkt att huvudvärken inte hade gett sig under natten. Mådde i alla fall tillräckligt bra för att pallra mig iväg till skolan. Skulle lyssna på några redovisningar och jag fick även redovisa det jag skulle ha gjort igår och det gick faktiskt riktigt bra. Blev bara lite nervös, men det var inte så många åhörare vilket var ganska skönt. Lämnade även in min hemtenta, så nu återstår bara en tenta i terminologi på tisdag. Engelskan på eftermiddagen var frivillig och då stack jag så klart hem.

Skulle ha gått en långpromenad med Louise, Annelie och Louise nya hundkompis, men huvudvärken bestämde att jag i stället skulle tillbringa eftermiddagen i ryggläge. Tråkigt! Blir så otroligt deppig av att va hemma och må piss. Förmiddagen i skolan piggade i alla fall upp lite. Hoppas kunna klara en heldag i morgon. Då ska vi få feedback på temaarbetet. Fick precis mail från Thomas (anatomiläraren) och jag hade 36 poäng av 40 på tentan! Väldigt nöjd!

Nallissa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar