Summa sidvisningar

söndag 26 april 2009

Poker

Måste först bara skriva att jag tyckte vändningen i Robinson igår var riktigt rolig. Klarar verkligen inte av den där Christian som verkar drygare än YES.

Idag har det varit en halvseg dag, som skulle ha ägnats åt studier i medicinsk terminologi. Det har jag väl gjort lite grann, men det är mycket annat som drar, till exempel pokerbordet! Har ruskig pokerabstinens efter att knappt ha spelat under hela våren, men nu har jag kommit igång igen så smått. Jag hoppas kunna spela lite mer nu när jag snart ska praktisera i stället för att gå i skolan. Då kommer jag ju inte att ha så mycket skolarbete som det har varit nu. Idag har jag provat lyckan på Svenska spel och även på CD-poker och det har gått med vinst på båda dessa siter. Roligt! Man märker att det är lite skilnad i spelet på en amerikans site jämfört med en svensk. Svenskar spelar bättre!

Har mått lite halvdåligt idag. Inte så att jag har behövt ligga och vila eller så, men känt mig hängig, lite lätt huvudvärk och ont i ryggen och magen har också varit lite elak. Funderar på att ringa till vårdcentralen i morgon och be att få kolla upp alla mina besvär. Det känns nästan som om de inte kommer att tro mig när jag söker för huvudvärk, ryggvärk, magbesvär och eksem. Men kanske gör ett försök i morgon trots allt.

Nallissa - pokerhajen

1 kommentar:

  1. Sök till vårdcentralen - tycker synd om dig som ska må dåligt hela tiden :(
    Hoppas de hittar felet!
    Sköt om dig,
    kram Louise

    SvaraRadera