Summa sidvisningar

söndag 5 september 2010

Semestern börjar

Min sista arbetsvecka innan semestern flöt på bra. Jag var även på akupunktur 2 gånger denna vecka och tränade lite grann på min motionscykel hemma. På torsdagen skulle jag prova en ny frisör här i Mölndal. Jag hade fått en felaktig vägbeskrivning dit så jag kom ganska mycket för sent, men det gick bra ändå. Klippte mig och gjorde ljusa slingor. På fredagen gick jag hem lite tidigare eftersom vi skulle åka till Värmland och ville slippa den värsta trafiken. Trots att vi kom iväg tidigt var det ganska mycket trafik och vi blev sittandes i bilkö tills efter Tingstadtunneln.



På lördagen var det väldigt fint väder och det blev en härlig dag med bad i Lelången (22°C) och sedan grillning på Yxeberget på kvällen.




På söndagen var det kasst väder på förmiddagen så jag och Ponta tog en tripp till Töcksfors och gick i affärer. Jag fyndade ett par byxor på Vero Moda för endast 150 kr och köpte också ett par nya svarta ballerinaskor för 250 kr. När vi kom hem ifrån Töcksfors hade det blivit fint väder igen så det blev lite sol och bad även denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar