Summa sidvisningar

onsdag 26 maj 2010

Vecka 10

Min fjärde LIA-vecka tillbringade jag också på avdelning 230. Det gick bra, men på tisdagen när jag kom dit var det ingen där. Jag väntade en stund och efter ett tag kom en av resurssekreterarena, Anette och sa att Linda var sjuk och att Helena var hemma för vård av barn. Jag kunde ändå vara på avdelningen eftersom Anette skulle vara där och det gick jättebra. På onsdagen var det en annan resurssekreterare som var där för de var fortfarande sjuka. Det var dock mycket strul på avdelningen den här dagen och resurssekreteraren hade inte så mycket tid att hjälpa mig. Därför bestämde vi att jag skulle vara i paviljongen på torsdagen. På fredagen var Helena tillbaka så jag fick vara på avdelningen igen. Jag föredrar att vara på avdelningen framför att vara i paviljongen för det är lite mer variation på arbetet där. Den här veckan gick bra trots att det varit lite strul med sjuka läkarsekreterare.

På onsdagen var jag i Askim och spelade kvällstävling. Efter mitt fall på KM gjorde jag en okej tävling: 23-22-26. Jag kom fyra av åtta spelare på det resultatet och Ponta vann, han gick bland annat ett 19-varv.

På torsdagen träffade jag Annelie. Vi träffades på Frölunda Torg och gick i affärer och fikade på Espresso House. Det hade öppnat en ny affär som hette The Newyorker. Det var en bra affär som hade snygga kläder som inte var alltför dyra. Jag köpte en fin top med fjärilar på som jag kan ha till tajts. Är så trött på alla tröjor jag har som är på gränsen till för korta så i fortsättningen ska jag hellre köpa tröjor som är på gränsen till för stora än tvärtom. Ska ju även försöka att bli lite smalare, men det är lättare sagt än gjort.


På söndagen var det damträning i Alelyckan inför Tjejfemman. Den här gången var träningen bättre och roligare och man fick gå många varv. Först gick man två träningsvarv som blev 35 och 33. Sedan hade vi en liten skojtävling på två varv då jag gick jättebra: 30-26. Det var dock inte tillräckligt för att slå min klubbkamrat Bernie som gick ännu lite bättre. Var ändå väldigt nöjd med träningsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar