Summa sidvisningar

torsdag 27 maj 2010

Vecka 11

Min femte LIA-vecka var jag tillbaka i paviljongen igen, eller rättare sagt på Administrativa enheten som låter lite finare. På måndagen fick jag ledigt på eftermiddagen för att träffa Emmy och försöka komma igång lite med examensarbetet. Vi träffades på Brogyllen och lunchade och sedan gick vi till skolan. Vi var inne på att skriva om tre olika utbildningar till läkarsekreterare, så vi letade upp tre utbildningar som skulle passa att jämför och började samla in material samt skriva en planeringsrapport.

På tisdagen var jag på mitt första styrelsemöte som ledamot i Gullbergsbros styrelse. De andra ville att jag skulle bli sekreterare eftersom jag ju är professionell sekreterare, men det avsade jag mig direkt. Gick dock med på att vara vice sekreterare och även damansvarig.

På onsdagen var det kvällstävling i Askim igen och min kompis Annelie var där och tittade på. Det var jätteroligt att ha henne där när jag tävlade. Det gick rätt så bra för mig också, 23-24-24. Ändå kom jag bara fyra av fem spelare i A.


På söndagen tyckte jag och Ponta att det var dags att gå på bio för det var så länge sedan vi var där. Vi bestämde oss för att se Alice i underlandet för jag tyckte den verkade bra, men så fel jag hade. Tyckte filmen var väldigt seg och långtråkig och ganska rörig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar