Summa sidvisningar

måndag 4 januari 2010

Shopping

Vecka 39

Denna vecka inleddes med en härlig shoppingrunda på Ullared med Ponta. Hittade en massa bra saker! Efter Ullared åkte vi om Varberg och hälsade på Lillebror i hans nya lägenhet och tog en fika med honom. Han hade köpt en tv-bänk på IKEA som var jättesnygg och precis en sån som vi skulle behöva till vår stora tv. Den står fortfarande på den gamla bänken och sticker ut på sidorna.
Följande dag blev det en tur till IKEA och fick faktiskt tag i en likadan tv-bänk fast i ett ljusare trä. Är riktigt nöjd med att jag lyckades skruva ihop den utan problem och nu ser vardagsrummet mycket bättre ut!

Resten av veckan ägnades åt skolarbete och på lördagen var jag på Pärlan och pluggade anatomi och administration med Hanna, Anna och Ditte. Detta behövdes verkligen för vi skulle snart ha en lurig tenta i administration om diagnoskoder som jag tycker är riktigt svårt. Jag hade också extra mycket skolarbete då jag skulle skolka hela följande vecka.

På söndagen var det dags för avresa till Liechtenstein! Under Liechtensteinresan bloggade jag och de andra tjejerna i laget på en annan sida, så det hoppar jag över här. Den som är intresserad kan läsa om vår resa på http://ecvaduz.blogspot.com/


På väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar